Subject: Siseministeeriumi arvamus: puhta tööstuse kokkulepe riigiabi raamistiku eelnõu kohta
From: "Katarina Budrik" <[email-masked]>
To: "Maris Kalda"
Date: Thu, 3 Apr 2025 15:19:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Maris!

Annan teada, et Siseministeerium on tutvunud Rahandusministeeriumi
20.03.2025 saadetud materjalidega, mis puudutasid puhta tööstuse
kokkuleppe riigiabi raamistiku eelnõud. Kuna Siseministeeriumil puudub
otsene seos eelnõus kajastuvate valdkondadega ning eelnõu ei mõjuta
märkimisväärselt Siseministeeriumi haldusala, siis kooskõlastab
Siseministeerium esitatud materjalid märkusteta ega avalda sisulist
arvamust.

Lugupidamisega

Katarina Budrik
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 516 1454
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>